DESPRE /ÜBER.

 

DESPRE/ÜBER.

Sunt o crestina (din 1980 mantuita prin har),care iubeste adevarul pur al scripturii,fara vre-o adaugare la ea cu traditii,adaugiri filozofice dupa intelepciunea omeneasca,care se intorc de la adevarul biblic.

Conservativa,adica nu cu o evlavie formala, nu cu o inclinatie spre fariseism/legalism,ci cu o credinta consecventa trasata de Cuvantul lui Dumnezeu.

Nu am scoli superioare,sunt o persoana simpla,deschisa,dar invat in scoala lui Dumnezeu,dorind din inima ca in mine sa se reflecteze tot mai mult,caracterul Domnului Isus Cristos.
ROMANI 8;28-29.

Desigur se iveste intrebarea:care imi este adunarea spirituala?Unde cresc eu in Domnul?
Sunt intr-o adunare crestina frateasca germana,(Christliche Versamlung-Brüderversamlung)din ramura Georg Müller,Broadbent,Wiedenest…..Incepand cu 1984,de cand o vizitez,am crescut in ea spiritual si cresc mai departe prin harul Domnului.

Imi traiesc viata punand in practica prin puterea Duhului Sfant cunostintele primite din Cuvantul lui Dumnezeu.

Eu nu sunt desavarsita,cat voi mai trai in trupul acesta trecator,voi avea de invatat.
Spun si eu in privinta aceasta ca si apostolul Pavel:

„……alerg spre tinta, pentru premiul chemarii ceresti a lui Dumnezeu, in Hristos Isus…..”FILIPENI 3;14

Si apoi inca ceva  la  EFESENI  1;4-14

4. In El, Dumnezeu ne-a ales inainte de intemeierea lumii, ca sa fim sfinti si fara prihana inaintea Lui, dupa ce, in dragostea Lui,5. ne-a randuit mai dinainte sa fim infiati prin Isus Hristos, dupa buna placere a voii Sale,.6. spre lauda slavei harului Sau pe care ni l-a dat in Preaiubitul Lui. 7.In El avem rascumpararea, prin sangele Lui, iertarea pacatelor, dupa bogatiile harului Sau pe 8. care l-a raspandit din belsug peste noi, prin orice fel de intelepciune si de pricepere;9. caci a binevoit sa ne descopere taina voii Sale, dupa planul pe care-l alcatuise in Sine insusi,10.ca sa-l aduca la indeplinire la implinirea vremurilor, spre a-Si uni iarasi intr-unul, in Hristos, toate lucrurile: cele din ceruri si cele de pe pamant. In El am fost facuti si mostenitori, fiind randuiti mai dinainte, dupa hotararea Aceluia care face toate dupa sfatul voii Sale 12. ca sa slujim de lauda slavei Sale, noi, care mai dinainte am nadajduit in Hristos.13. Si voi, dupa ce ati auzit Cuvantul adevarului (Evanghelia mantuirii voastre), ati crezut in El si ati fost pecetluiti cu Duhul Sfant care fusese fagaduit 14. si care este o arvuna a mostenirii noastre, pentru rascumpararea celor castigati de Dumnezeu, spre lauda slavei Lui.”

” Sunt incredintat ca Acela care a inceput in voi aceasta buna lucrare o va ispravi pana in ziua lui Isus Hristos.”FILIPENI 1;6.

Pe acest blog crestin sunt articole preluate de pe alte siteuri,iar altele le-am scris eu personal ca marturii.Tot ce este postat pe blog se poate copia,cu conditia ca sa se puna sursa de unde au fost luate,fie ca este un articol al meu sau de pe un alt blog.Multumesc foarte mult de intelegere.

Va port in rugaciune chiar daca nu ne cunoastem personal.

HARUL  DUMNEZEULUI  NOSTRU SA  FIE DAT DIN  PLIN  TUTUROR  CITITORILOR  ACESTUI BLOG.-Cetatea de Scapare-M.M
_____________________________________________________

Ma puteti gasii si aici:Grace

 

 

 

 

 

Herzlich WILLKOMMEN in meinem Blog.

Wer bin ich?

Ich bin eine Christin,seit 1980 gerettet durch die Gnade Gottes,welche die die reine Wahrheit der H.Schrift liebt:”Sola Scriptura”.Ich habe nicht eine förmliche Religiosität,nicht mit einer Vorliebe zum Pharisäertum/Gesetzlichkeit,sondern mit einer konsequenten Glauben aus dem Wort Gottes.Ich bin eine einfache Person,bin offen,und lerne in der Schule Gottes.Habe den Wunsch,dass der Geist Gottes in mir wirken soll mehr und mehr die Charakterzüge des Christus.(RÖMER 8;28-29).

Natürlich stellt sich die Frage:was ist meine geistige Versammlung.Ich bin seit 1984 in einer Brüdergemeinde/ChristlichenVersammlung.Hier bin ich durch die Gnade des Herrn im Glauben gewachsen.Ich stehe fest aber auch in der biblische Gnadenlehre.Ich lebe mein Leben durch die praktische Umsetzung dessen und durch die Kraft des empfangenen Heiligen Geistes bei meiner Bekehrung.Ich bin nicht Perfekt,solange ich noch auf dieser Erde lebe,habe ich noch immer zu lernen.In dieser Hinsicht sage ich wie Apostel Paulus gesagt hat:

7 „Aber was mir Gewinn war, das habe ich um des Christus willen für Schaden geachtet;8 ja, wahrlich, ich achte alles für Schaden gegenüber der alles übertreffenden Erkenntnis Christi Jesu, meines Herrn, um dessentwillen ich alles eingebüßt habe; und ich achte es für Dreck, damit ich Christus gewinne 9 und in ihm erfunden werde, indem ich nicht meine eigene Gerechtigkeit habe, die aus dem Gesetz kommt, sondern die durch den Glauben an Christus, die Gerechtigkeit aus Gott aufgrund des Glaubens, 10 um Ihn zu erkennen und die Kraft seiner Auferstehung und die Gemeinschaft seiner Leiden, indem ich seinem Tod gleichförmig[3werde, 11 damit ich zur Auferstehung aus den Toten gelange.

12 Nicht daß ich es schon erlangt hätte oder schon vollendet wäre; ich jage aber danach, daß ich das auch ergreife, wofür ich von Christus Jesus ergriffen worden bin. 13 Brüder, ich halte mich selbst nicht dafür, daß ich es ergriffen habe; eines aber [tue ich]: Ich vergesse, was dahinten ist, und strecke mich aus nach dem, was vor mir liegt, 14 und jage auf das Ziel zu, den Kampfpreis der himmlischen Berufung Gottes in Christus Jesus”

Philipper 3;7-14.

Christliche Artikel in diesem Blog sind von anderen Webseiten übernommen und andere habe ich persönlich geschrieben.Alles was hier postiert ist dürfen sie kopieren,vorausgesetzt es muß die Quelle angegeben werden von wo sie es aufgenommen wurde.

Durch die unendliche Liebe unseres Herrn Jesus Christus begrüsse ich Sie.Die Gnade und Friede unseres Gottes begleite Sie jeden Tag.

„CETATEA DE SCAPARE”=”STADT DER ZUFLUCHT”-M.M-

Sie können mich auch hier finden:

http://de.slideshare.net/Johannes17