„Crucea”noilor apostoli.

Scriptura ne vorbeste si astazi la fel de clar ca si atunci cand a fost scris acest verset de mai jos, cum trebuie sa ne fie viata noastra de credincios:-RASTIGNITA IMPREUNA CU CRISTOS- (M.M)

CÀCI NU AM AVUT DE GAND SA STIU INTRE VOI ALTCEVA DECAT PE ISUS CRISTOS SI PE EL RASTIGNIT.” 1 CORINTENI 2:2.
_______________________________________________________________________________________________
Bibel

”Crucea” noilor apostoli
Dar să citim mai întâi despre crucea apostolilor adevărați:

”…În osteneli şi mai mult; în temniţe, şi mai mult; în lovituri, fără număr; de multe ori în primejdii de moarte ! De cinci ori am căpătat dela Iudei patruzeci de lovituri fără una; de trei ori am fost bătut cu nuiele; odată am fost împroşcat cu pietre; de trei ori s-a sfărîmat corabia cu mine; o noapte şi o zi am fost în adîncul mării. Deseori am fost în călătorii, în primejdii pe rîuri, în primejdii din partea tîlharilor, în primejdii din partea celor din neamul meu, în primejdii din partea păgînilor, în primejdii în cetăţi, în primejdii în pustie, în primejdii pe mare, în primejdii între fraţii mincinoşi. În osteneli şi necazuri, în priveghiuiri adesea, în foame şi sete, în posturi adesea, în frig şi lipsă de îmbrăcăminte! Şi, pe lîngă lucrurile de afară, în fiecare zi mă apasă grija pentru toate Bisericile. Cine este slab, şi să nu fiu şi eu slab? Cine cade în păcat, şi eu să nu ard? Dacă e vorba să mă laud, mă voi lăuda numai cu lucrurile privitoare la slăbiciunea mea.”

Cu durere, deși sună absurdă asemănarea trebuie să scriem despre crucea apostolilor falși, a trubadurilor noii ”evanghelii”, evanghelia unui dumnezeu de tip nou care nu se crede ci se simte, un dumnezeu care nu se vestește ci se dănțuiește..

”…în cântat și mai mult, în studiouri și mai mult, în repetiții fără număr, de multe ori suprasolicitați! De cinci ori am organizat turnee de concerte, de trei ori am organizat tombole, odată am acordat premii, de trei ori am făcut circuite în Europa, o noapte și o zi am condus pe autobuz continuu chiar. Deseori am fost în călătorii, în concerte în biserici, în concerte în centre creștine, în concerte în corturi, în concerte pe stadioane, în concerte la penticostali, în concerte la baptiști, în concerte la carismatici. Am scos casete și DVD-uri, ținem site, blog și facebook, priveghem la creșterea ratingului, la fotografii și like-uri, în postări adesea, în criză și lipsă de clienți. Și pe lângă muzică, în fiecare zi ne apasă grija încasărilor….”

Continuați voi!

Ca să vedeți cât e de departe Cuvântul crucii din Biblie, cu evanghelia ”evoluată” a trubadurilor, citiți prima dată 2 Corinteni 11 (aici) și apoi priviți acest clip:


Pentru acești oameni, singura ”primejdie” de care se tem este o comparație ca cea de mai sus: între textul scris despre înaintașii ai căror urmași se pretind și ei. E un business acolo, bani, bugete, vise, copii de crescut, nevoi zilnice, case de terminat, mașini de plătit.
Când te legi de păpica omului te mușcă. Vezi, cazul ghicitoarei din Filipi sau a argintarului Dimitrie. Revolta s-a datorat scăderii nădejdii câștigului.

Cu această postare mi-am adus jertfa de seară cu ocazia poposirii ”turneului” prin orașul meu.
__________________________________________________________________________________
https://vesteabuna.wordpress.com/2014/10/18/crucea-noilor-apostoli/
__________________________________________________________________________________

Un gând despre “„Crucea”noilor apostoli.

  1. Este greu sa ti firea aceasta veche rastignita,ca de ea vorbeste ap,Pavel.Dar pentru cel ce iubeste pe Domnul Isus nu-i este greu. Cuvantul ne mai arata ca, „Pot totul in Hristos care ma intareste”Filipeni 4:13.Fara Domnul Hristos suntem falimentari, oricare am fi noi.Apoi cel care a primit credinta dela Dumnezeu ca dar i se atribuie acest verset;Marcu 9:23,. ….Toate lucrurile sînt cu putinţă celui ce crede!“

    john

Lasă un răspuns

