Ingrijorarile si biruinta lor.Cu Mack Tomlinson.(Engleza/Germana)

Multa Pace si Har de la Domnul nostru pentru noul an.Sa venim la tronul Harului Sau ca sa fim ajutati in nevoile noastre,in ingrijorarile noastre.Am postat aici o predica ce se refera la ingrijorari si cum le putem birui.Cine stie engleza,poate avea folos din predica aceasta.M.M

17. „De n-ar fi Domnul ajutorul meu, cat de curand ar fi sufletul meu in tacerea mortii! 18.Ori de cate ori zic: „Mi se clatina piciorul!”, bunatatea Ta, Doamne, ma sprijina totdeauna.19. Cand ganduri negre se framanta cu gramada inauntrul meu, mangaierile Tale imi invioreaza sufletul.”PSALM 94;17-19

SURSA:

http://unwisesheep.org/2015/01/01/das-sorgen-uberwinden-mack-tomlinson/

Lasă un răspuns

