Reforma adventismului este inevitabilă!

ioan8

Hristos ne-a izbăvit ca să fim slobozi. Rămâneţi dar tari, şi nu vă plecaţi iarăşi supt jugul robiei. (Galateni 4:31, 5:1)

Rog cititorii sinceri să mijlocească în rugăciune pentru subiectul acestui articol.

Mulţumesc! 

De ce am scris acest articol?

În 2002, când am scris carteaAdevărul despre Mişcarea adventistă, liderii adventişti nu s-au sesizat prea mult deoarece cartea a avut un tiraj mic şi nu s-a auzit de vreun impact prea mare. După câţiva ani, un prieten de-al meu a pus-o într-o formă electronică şi, de curând, mi-a comunicat că în decursul anilor cartea a fost descărcată întrun număr foarte mare în raport cu comunitatea adventistă. În martie anul acesta am scris articolulCriza adventistă este fără ieşire şi, de atunci încoace, articolul se citeşte zilnic, iar numărul de accesări din nou este foarte mare…

Vezi articol original 1,145 de cuvinte mai mult

5 gânduri despre “Reforma adventismului este inevitabilă!

  1. Cred ca e necesar sa vedem in viata noastra cita reforma s-a facut.Ne Este viata schimbata?Atunci putem Spune si de alta reforma.Singurul care reformeaza este Dumnezeu.Esti al Lui?Atunci vei fi reformat .Oamenii se pot reforma dar nu o pot face de cum o face Dumnezeu.

    1. Da,inteleg si stiu ca numai Dumnezeu poate transforma pe un om.Tot asa a facut si cu mine,cand eram mantuita deja,mai eram in biserica ortodoxa…dar Dumnezeu m-a indemnat sa caut in istoria crestinismului si Scriptura cu privire la „doctrinele”acestei biserici.Am cercetat in amanunt si la urma mi-a fost clar ca eu trebuie sa ies din ea…erau versetele din Apocalipsa 18;4–„iesiti poporul meu din ea….”si am iesit.Eu cred ca cei care si-au facut ganduri cu privire la doctrina adventista,au si cercetat-o…si cred ca aici Dumnezeu a lucrat si lucreaza si lumineaza in privinta unei rataciri.La mine a durat cam 3 ani pana ce in amanunt am cercetat ortodoxia.A avut rabdare multa Domnul cu mine,dar punct cu punct mi-a adus lumina necesara la toate intrebarile mele,si am ajuns sa inteleg ca invatatura ortodoxa nu este altceva decat o amestecatura de:iudaism,paganism si crestinism.Si daca cercetam invatatura adventista oare ce amestec are ?……

  2. De obicei orice organizatie Religioasa , crede ca facand anumite fapte , poate sa placa lui Dumnezeu , si ce este mai rau , este ca nu vad ,, ca toate faptele noastre bune sunt o haina manjita inaintea LUI”
    Chiar in ultimul timp , multi crestini ,cred ca Domnul cand a spus , ,,darul fara plata al lui Dumnezeu este viata vesnica in Isus Hristos Domnul Nostru” nu a spus adevarul , caci ei trebuie sa plateasca ,pentru aceasta Mantuire si poate la sfarsit vor fi mantuiti.
    Eu am fost la Adventisti la inceput , dar la fel ca atatea religi , folosesc din scriptura parti scoase din contex si chiar eplicate negramatical , pentru a spune ce vor.
    Dar ce ma doare , este ca atat de multi evanghelici cred ca intro zi intrarea lor in cer si rasplata lor are si ceva din transpiratia lor , si chiar se bat cu pumnul in piept ca farisei ,,eu dau zeciuiala din marar..”
    Dar daca cineva cauta Adevarul Domnul il va lumina NU la alta religie ci sa calce pe urmele Domnului.
    Multa Pace

Lasă un răspuns

