„Calatorie in Har.”De Richard P.Belcher

REPOSTAREA CARTII POSTATE IN 20 MAI 2012. SCOPUL REPOSTARII ESTE URMATORUL :AM INTELES IN ULTIMA VREME CA SUNT SUFLETE CARE SE CONFRUNTA CU INTREBARILE CE LE-AM AVUT SI EU.IN CARTEA DE FATA VETI GASII RASPUNSURILE LA INTREBARILE CE LE AVETI REFERITOR LA DOCTRINA BIBLICA A HARULUI LUI DUMNEZEU.

In aceasta carte,este descrisa cautarea sincera a unui tanar crestin dupa invatatura biblica al Harului.El isi expune toate intrebarile sale,si apoi si raspunsurile primite la ele.El a facut un studiu sistematic in privinta aceasta,si este explicativa pentru oricine care cauta acest adevar.
Este o carte pe care si eu recent am citit-o, cu mult castig spiritual pentru intelegerea acestei doctrine atat de mult combatuta,dar care este totusi pur scripturala.In cartea aceasta,ma regasesc pe mine insumi,pentru ca si eu exact aceleasi intrebari le aveam,la aceleasi versete ce m-au pus in incurcatura .
Nu stiam cum sa inteleg unele versete,care par sa fie contradictorii altor versete,deci cum sa le aduc intr-o armonie?
Mi-am spus ca: mare si de necuprinsa este intelepciunea lui Dumnezeu,dar cand voi fii sus la El voi afla adevarul de ce au fost scrise asfel de versete in Biblie,care par ca se contrazic intre ele.
Stiam sigur,ca Scriptura este insuflata toata de Duhul Sfant,deci tot ce este scris este Cuvantul pur al lui D-zeu.
Si ca Dumnezeu nu se contrazice:odata spune ceva si apoi se contrazice spunand altceva.
Asfel prin indurarea Domnului,am ajuns sa fiu luminata in privinta doctrinei biblice a harului,fie prin frati adusi de Domnul in calea mea,sau carti,predici ale unui frate din adunare,sau convorbiri cu el,ca sa pot intelege versetele care imi pareau greu de inteles.
Pentru ca astazi,a fost o predica tinuta de un frate tanar la noi in adunare,chiar despre”Harul lui Dumnezeu”,m-am simtit miscata in inima mea sa postez aceasta carte,care poate ajuta si pe altii cititori sa inteleaga mai bine ce este „Harul „lui Dumnezeu.Trebuie sa amintesc unele cuvinte al acestui tanar frate,care mi-au ramas imprimate in minte:”In ultima vreme m-am intrebat mereu:pentru ce sunt eu ,un om neinsemnat,mantuit ? de ce chiar pe mine m-a mantuit Dumnezeu?Cine sunt eu ? nu sunt mai bun ca si altii.De ce totusi eu ?…nu ,eu nu pot sa Il inteleg pe Dumnezeu,de ce vad oameni care nu vor sa stie nimic de Dumnezeu,ca se duc si mor,se duc in iad…? chiar daca aud evanghelia,doar aici si acolo,auzi ca sunt oameni care Il urmeaza pe Dumnezeu…de ce nu toti sunt mantuiti?.Oh adanc si de nepatruns sunt gandurile Lui. De ce ? numai HARUL LUI este,voia Sa,care m-a atras la El.Eu nu L-am cautat…El m-a cautat pe mine si m-a chemat …ati vazut vreodata ca o oaie ratacita sa isi caute Pastorul ? Nu ci pastorul o cauta si o cheama la El…O cheama pe numele ei,si ea vine la El…pentru ca EL O CHEAMA.Nu,o oaie este atat de naiva,ea nu se duce,nu cauta pe pastor,ci ea se incalceste in ratacirea ei mai departe si nu vede starea ei….”Apoi a citat la incheierea predicii EFESENI 1;3-14.
Astazi sunt multi care nu mai cred in harul lui Dumnezeu,ca El este Acela care trage pe oameni la El…ci cred ca omul este acela care Il alege pe Dumnezeu.Astazi nu se mai permite lui Dumnezeu sa fie Dumnezeu in mantuirea pacatosului,ci omul „mantuieste pe om”…..greu de inteles …..dar este realitate.

Harul lui Dumnezeu sa va fie inmultit.M.M

Lasă un răspuns

