„Wehn Peace Like A River.”Joni Eareckson.

Un cantec crestin,placut,spiritual,care se canta deseori la noi in adunare.Astazi l-am gasit si in engleza pe Youtube,cantat de Joni Eareckson.Despre  viata lui Joni stiu ca o cunosc foarte multi oameni din lumea crestina..Insa doresc doar, sa traduc textul din germana in romana.Poate ca exista deja si in romana,nu stiu.In engleza textul este dupa Horatio G.Spafford (1828-1888).In germana este dupa Theodor Kübler, (1832-1905).Iar melodia este compusa de  Philipp Bliss,in jurul lui 1860.

Textul tradus din germana:

Refren:

Cand pacea cu Dumnezeu imi cuprinde sufletul,chiar daca furtunile din departare ameninta,inima mea prin credinta canta tot timpul:eu ma simt bine in Domnul,eu ma simt bine in Domnul.

Daca Satana se apropie de mine si ma inspaimanta ,atunci ma lumineaza acest Cuvant:Isus al meu a savarsit totul pentru mine,eu sunt curat prin sangele Domnului meu.

Refren….cand pacea…

Povara pacatului meu a purtat-o Isus,mielul ,si l-a aruncat departe de tot in departari.El a murit pentru mine pe stalpul  insangerat;al meu suflet,lauda-L pe Domnul.

Refren….cand pacea….

Acum eu traiesc in Cristos,pentru Cristos numai.Cuvantul Lui imi este o stea calauzatoare.In El eu am pace si mantuirea din pacat;sufletul meu este salvat in Domnul.

Refren…..cand pacea….

2 gânduri despre “„Wehn Peace Like A River.”Joni Eareckson.

  1. simonach2013

    Cunosc acest Clip dar de fiecare data cand il aud ma incurajeaza . Desi eu sunt intr-o situatie dificila si aceasta din cauza neascultarii mele din trecut, stiu ca Domnul se foloseste de acest timp ca sa ma transforme dupa voia Sa ,si stiind acest lucru ma incred in El ca totul va lucra la sfarsit spre binele meu, Slava Lui! De aceea pot sa cant si eu acest imn : It is well with my Soul (ma simt bine cu Domnul), asteptand ca El sa-mi netezeasca cararile. Multumesc pentru aceasta binecuvantare si incurajare!

    1. Multumesc sora Simona pentru cuvintele tale,ma bucur ca acest cantec si pentru tine este o incurajare,chiar acum cand treci prin incercari….Horatio,a scris acest text cand a fost incercat foarte mult credinta lui,cand toti 4 copii ai lui au fost luati de Domnul in accidentul cu vaporul scufundat in ocean,numai sotia lui a fost salvata.El si-a gasit mangaierea numai in Domnul,si putea sa spuna ca el se simte bine in Domnul lui.Da,acest cantec se canta in multe adunari,si multi au fost intariti prin el in incercarile lor.

Lasă un răspuns

