„Horoscopul saptamanii.”

Horoscopul saptamanii.

Articol preluat de pe http://www.vesnicia.ro

În orice ziar cotidian, revista sau prospect pe care macelarul ti-l pune amabil în sacosa
împreuna cu carnatul si sunca, peste tot te lovesti de acelasi lucru: de horoscop. De fapt ce
este un „horoscop“ si de ce se întrebuinteaza în zilele noastre atat de multa cerneala pentru
asa ceva?
Cuvantul „horoscop“ provine partial din latina, partial din greaca si înseamna „perspectiva orei“.
Se cerceta care era pozitia stelelor, una fata de cealalta, în momentul nasterii unui om. De aici
se credea ca se pot primi lamuriri asupra destinului sau. Grecii si romanii au preluat aceste
lucruri obscure de la babilonieni, ai caror preoti pagani se ocupau în mod deosebit cu
prezicerea viitorului, pe baza studiului corpurilor ceresti, numit si astrologie. În evul mediu,
aceasta superstitie a fost foarte larg raspandita, însa — si aceasta ar trebui sa ne alarmeze cel
mai mult — ea a fost în floare nu numai în întunecimea evului mediu, ci astazi este cu mult
mai mult raspandita. Pare a fi o gluma, însa este cruda realitate.
În epoca noastra luminoasa, progresista, în care dezagregam atomul si trimitem în spatiu nave
cosmice, credinta în horoscop este superstitia cea mai larg raspandita. Cum este posibil
acest lucru? Multi oameni nu mai cred în Dumnezeu; sau ceea ce este si mai rau, traiesc asa
ca si cum nu ar exista Dumnezeu. Vor sa fie independenti, sa faca numai ce le convine lor. De
aceea se îndreapta aproape obligatoriu spre o alta credinta, si anume spre superstitie. Aceasta
este tot o credinta, chiar daca ea este îndreptata în sens opus, spre diavolul. Cine este
superstitios, cade automat în vraja puterilor întunericului. Iar cine îi întinde diavolului degetul
mic, aceluia el îi apuca toata mana. Un astfel de deget mic este horoscopul.
În Germania, conform unui raport al ziarului „Die Woche“, numarul astrologilor s-a înzecit prin
utilizarea computerelor. În prezent, aici sunt activi circa 96.000 de prezicatori, respectiv
astrologi. Ramura ezotericii bubuie. Cifra de afaceri pe an se ridica la 7,5 miliarde euro.
Oare este adevarat ce este scris în horoscop? Daca horoscoapele din ziarele noastre ar
spune adevarul, atunci nu ar exista, conform zodiacului, mai mult de 12 grupe de oameni,
dintre care fiecare grupa ar trebui sa experimenteze zi de zi aceleasi lucruri. În afara de
aceasta, horoscoapele din diferite ziare si reviste se contrazic unul pe altul sau sunt redactate
într-un fel lipsit de precizie, ca sa poata fi interpretate în multe feluri cu multe întelesuri, ca sa
se potriveasca pentru oricine. De asemenea „regulile de joc“ ale astrologiei sunt pe deplin
arbitrare si nu au de-a face cu stiinta catusi de putin. Asa ca nu trebuie sa ne miram cand
adevaratii oameni de stiinta ai astronomiei sunt adversari hotarati ai astrologiei cu totul
nestiintifice. Într-o depozitie a societatii astronomice se spune: „Ceea ce se prezinta astazi ca
astrologie, cosmobiologie s.a.m.d. nu este altceva decat un amestec de superstitie, sarlatanie
si afacerism.“
Obiectiv deci, nu se poate da crezare horoscopului. Pentru aceasta însa sa credem ca poate fi
doar o prostie, o gluma nevatamatoare? Nu, în nici un caz, nu! Cine îsi pune încrederea în
horoscop se asaza în conflict direct cu Dumnezeu. El ajunge în sfera de exercitare a puterii
diavolului. Dupa Biblie, superstitia nu este numai un semn de prostie, credulitate si lipsa de
cunostinta, ci o punere la dispozitia puterilor împotrivitoare lui Dumnezeu. „Sa nu va duceti la
cei ce cheama duhurile mortilor, nici la vrajitori: sa nu-i întrebati, ca sa nu va spurcati cu ei. Eu
sunt Domnul, Dumnezeul vostru
“ (Leviticul 19.31).
Credinta în horoscop a fost, este si va fi pana la sfarsit o credinta demonica, draceasca.
Urmarile acestei credinte ne înconjoara în tot locul: indiferenta fata de Cuvantul lui
Dumnezeu, lipsa de bucurii, deprimare. Este un drum ce conduce la pierzare. Într-o astfel de
viata se poate zari adesea de aici înspaimantatorul foc al gheenei. Nu în zadar spune
Dumnezeu despre acela care face astfel de lucruri: „Îmi voi întoarce Fata împotriva omului
aceluia… “ (Leviticul 20.6). De aceea nu
trebuie sa credem în horoscop. De aceea nu trebuie nici macar sa-l citim. Ca si toate lucrurile
oculte, magia, ghicitul în carti, chiromantia s.a.m.d., horoscopul este viclenie perfida ca o
panza de paianjen. Cine ajunge odata în ochiurile ei, fie chiar si în gluma, se încurca tot mai
adanc în ele. Cum poti iesi afara din aceasta periculoasa panza de paianjen? Unde se poate
gasi eliberare? Mai întai trebuie sa-ti dai seama ca tu singur nu te poti elibera.
Nici un om nu este suficient de puternic, ca sa poata birui fortele întunericului din aceasta lume.
Singurul, care este suficient de puternic, este biruitorul de la Golgota, Isus Hristos. El este Fiul
lui Dumnezeu care l-a biruit pe cruce pe diavolul. Aceasta biruinta trebuie sa o iei pentru tine
în mod personal, ca un drept al tau. De aceea vino la El cu toate pacatele tale si
constrangerile ce le ai! Marturiseste-I vina ta! El te iarta si îti curateste inima. Isus Hristos îti da
si putere sa începi o viata noua cu El si sa spui nu pacatului.
Atunci nu mai ai nevoie de horoscop. Talismanul poti sa-l arunci la cosul de gunoi. Cosarul
privit în legatura cu norocul tau îti va deveni indiferent. O pisica neagra ce îti va taia drumul
poate sa-ti para frumoasa sau nu, dar norocul sau nenorocul nu depinde de ea. În ziua de 13
a lunii îti vei vedea de treburile tale tot asa de voios ca si în celelalte zile. Cuvintele precum
„mult noroc“ sau „a tine pumnul strans“, ce nu vin de la Dumnezeu, nu îti vor mai aluneca pe
buze si nu va mai trebui sa bati de trei ori în masa pentru a-ti asigura imaginara fericire si
sanatate.
Cand Isus Hristos este Domnul tau, atunci El îti hotaraste viitorul. Iar viitorul, orice om vrea sa
si-l asigure. Noi nu lancezim ca un mormoloc. Noi suntem înzestrati cu daruri spirituale,
putand sa cugetam asupra noastra retrospectiv, în momentul de fata si sa privim în viitor.
Totusi, despre viitor nu stiu nimic; nici macar ce îmi va aduce clipa urmatoare. Nimeni nu îmi
poate spune acest lucru. Însa, daca Isus Hristos este Domnul tau, atunci te stii calauzit de El
în toate situatiile din viata, ajungand în împrejurari gata pregatite. Atunci noi, tu si eu, putem
spune cu o încredere neclintita ca nu ni se poate întampla nimic decat ceea ce El a ales
pentru noi si ceea ce noua ne este de folos. Astfel, viitorul nostru nu se afla în stele, ci în voia
lui Dumnezeu plina de har si de îndurare.
___________________________________________________________________________________________
O scurta marturie personala doresc sa adaug aici la acest articol:

Orice forma de ocultism aduce reactii negative asupra sufletului,trupului si mintii omului.Cu cat este cineva mai adancit in aceasta “stiinta a Satanei”,cu atat starea lui este mai rea.Stiu ce spun,in mica parte am cunoscut si eu aceasta stare deplorabila,dupa ce am fost descantata de o batrana cand eram bebelas….Accesele de furie,de razbunare…si alte simptome neplacute au venit din aceasta descantare.Apoi cand am fost adolescenta aveam inclinatie sa merg la ghicitoare…si culmea ca imi spunea adevarul.Pentru acest motiv am inceput sa citesc horoscopul zilnic…ah ce chin aducea in sufletul meu ce citeam si asteptam in frica ziua de maine cand sa se implineasca ce imi spunea horoscopul.Cand prin harul lui Dumnezeu in 1980 am ajuns sa cunosc adevarul Lui,citindu-l cu mult foc,am gasit in Deutoronom 18;9-14 ca Dumnezeu dispretuieste aceasta stiinta ocultica satanica.M-am ingrozit,si am zis ca daca poporului Izrael asa ii vorbea Dumnezu atunci este valabil si pentru mine un crestin al noului Testament.Avand acum cunostinta de acest adevar am inteles atunci de unde veneau manifestarile de furie etc.Si am cerut eliberarea.Cand am primit cunostinta aceasta a inceput o lupta in sufletul meu intre lumina si intuneric atat de puternica ca m-am ingrozit…eram inundata de vise urate,senzatia ca sunt urmarita,auzeam o voce ce ma striga pe nume…dar ma tineam de cuvantul lui Dumnezeu si ma rugam:”Doamne Iti multumesc pentru ca Tu nu ai venit numai sa mori pentru pacatele mele,ci sa distrugi acum si aceste lucrari ale intunericului care Satana le face acum contra mea numai ca sa nu stau in lumina Ta….”Timp de doua luni dupa mantuirea mea,eu mai detineam o carte cu horoscop in locuinta si mai citeam acolo putin.Mi-a fost clar apoi ca trebuie sa o arunc.Am aruncat-o cu groaza….ca ceva foarte daunator sufletului meu.Lupta aceasta a durat cam 2 luni,si eliberarea a venit,toate simptomele au disparut.Eu erau deobicei si foarte superstitioasa.Cu aceste superstitii am avut de lupta destul,pentru ca era”o credinta a Satanei”de care el ma tinea legata ani de zile si eu o credeam orbeste si se implinea ce credeam…..dar si de acestea am fost eliberata rugandu-ma mereu.In expunerea lui Horst Koch am gasit destule explicatii la simptome pe care si eu le-am trait.Domnul sa dea lumina la toti care au probleme din acestea,stiu ca sunt foarte,foarte multi,le doresc eliberarea defintiva din “credinta”oferita de Satana.
M.Magdalena.

2 gânduri despre “„Horoscopul saptamanii.”

  1. Orice forma de ocultism aduce reactii negative asupra sufletului,trupului si mintii omului.Cu cat este cineva mai adancit in aceasta “stiinta a Satanei”,cu atat starea lui este mai rea.Stiu ce spun,in mica parte am cunoscut si eu aceasta stare deplorabila,dupa ce am fost descantata de o batrana cand eram bebelas….Accesele de furie,de razbunare…si alte simptome neplacute au venit din aceasta descantare.Apoi cand am fost adolescenta aveam inclinatie sa merg la ghicitoare…si culmea ca imi spunea adevarul.Pentru acest motiv am inceput sa citesc horoscopul zilnic…ah ce chin aducea in sufletul meu ce citeam si asteptam in frica ziua de maine cand sa se implineasca ce imi spunea horoscopul.Cand prin harul lui Dumnezeu in 1980 am ajuns sa cunosc adevarul Lui,citindu-l cu mult foc,am gasit in Deutoronom 18;9-14 ca Dumnezeu dispretuieste aceasta stiinta ocultica satanica.M-am ingrozit,si am zis ca daca poporului Izrael asa ii vorbea Dumnezu atunci este valabil si pentru mine un crestin al noului Testament.Avand acum cunostinta de acest adevar am inteles atunci de unde veneau manifestarile de furie etc.Si am cerut eliberarea.Cand am primit cunostinta aceasta a inceput o lupta in sufletul meu intre lumina si intuneric atat de puternica ca m-am ingrozit…eram inundata de vise urate,senzatia ca sunt urmarita,auzeam o voce ce ma striga pe nume…dar ma tineam de cuvantul lui Dumnezeu si ma rugam:”Doamne Iti multumesc pentru ca Tu nu ai venit numai sa mori pentru pacatele mele,ci sa distrugi acum si aceste lucrari ale intunericului care Satana le face acum contra mea numai ca sa nu stau in lumina Ta….”Timp de doua luni dupa mantuirea mea,eu mai detineam o carte cu horoscop in locuinta si mai citeam acolo putin.Mi-a fost clar apoi ca trebuie sa o arunc.Am aruncat-o cu groaza….ca ceva foarte daunator sufletului meu.Lupta aceasta a durat cam 2 luni,si eliberarea a venit,toate simptomele au disparut.Eu erau deobicei si foarte superstitioasa.Cu aceste superstitii am avut de lupta destul,pentru ca era”o credinta a Satanei”de care el ma tinea legata ani de zile si eu o credeam orbeste si se implinea ce credeam…..dar si de acestea am fost eliberata rugandu-ma mereu.In expunerea lui Horst Koch am gasit destule explicatii la simptome pe care si eu le-am trait.Domnul sa dea lumina la toti care au probleme din acestea,stiu ca sunt foarte,foarte multi,le doresc eliberarea defintiva din “credinta”oferita de Satana.M.M

Lasă un răspuns

