„….cand nu exista un verset biblic potrivit.” de Bruce Anstery.

Întrebări pe care ni le putem pune atunci când nu găsim nici un loc în Biblie care să ne indice care
este voia Domnului.
1. Este ceea ce facem pentru Hristos? (1. Corinteni 10:31)
2. Va fi Dumnezeu slăvit prin fapta respectivă? (Coloseni 3:17)
3. Am linişte în suflet cu privire la ceea ce fac, sau nu ? (2. Împărați 5:19)
4. Care este izvorul dorinţei respective, trupul sau duhul? (Galateni 5:16-26)
5. Care „natură“ va fi hrănită prin fapta mea? (Romani 8:13)
6. Mă va ajuta să-l apreciez pe Hristos şi mai mult în inima mea? (1. Petru 2:7)
7. Îmi va stimula şi mai mult evlavia? (1. Timotei 1:4)
8. L-aş putea lua şi pe Domnul cu mine în acel loc? (Exodul 33:14-15)
9. Ar fi făcut Domnul aşa ceva? (1. Petru 2:21)
10. Ar fi un moment plăcut pentru mine dacă Domnul va reveni chiar atunci? (Matei 24:26)
11. Pot explica fapta mea celorlalţi? (Iov 9:20)
12. Dacă este vorba de cheltuit bani: i-aş fi putut investi mai cu folos? (Proverbe 3:9)
13. Dacă este vorba de timpul folosit: ar putea fi trăit mai cu folos? (Efeseni 5:16)
14. Ce efect va avea comportamentul meu asupra celorlalţi? (1. Corinteni 8:9-13)
15. Pare de la început a fi un lucru rău? (1. Tesaloniceni 5:22)
16. Mă va acapara sau chiar voi deveni dependent? (1. Corinteni 6:12)
17. Chiar trebuie să mă grăbesc privitor la fapta „respectivă“? (Proverbe 19:2)
18. Am cerut sfat şi altor creştini temători de Dumnezeu? (Proverbe 11:14)

articol preluat și tradus de pe bibelstudium.de

http://comori.org

Lasă un răspuns

