„Doctrinele Harului.”

http://aurelmunteanu.wordpress.com/

Un blog care explica Doctrinele Harului foarte detailat,pentru cei ce nu le cunoaste.Multa binecuvantare sa aveti  la citirea articolelor.

4 gânduri despre “„Doctrinele Harului.”

  1. Fi binecuvintata sora
    Realizez un studiu despre darurile spirituale si mai am putin pana ce il finalizez. Am observa cateva lucruri interesante(din greaca) in primul blog a lui Andrei C, am citit putin acum cateva zile iar astazi am observat ca si-a inchis blogul. Nu sti cum pot lua legatura cu acest frate?
    Nu am cont pe wordpress si nu stiu cum pot avea acces la datele de contact ale detinatorului blogului.
    Oare exista vrea metoda sa pot afla aceste datele de contact ?

    1. Pace,chiar acum am cautat dupa acest blog,si vad ca cu adevarat el este sters.Nu stiu cauza.Nici eu nu stiu cum as putea gasii adresa de email.Daca o gasesc am sa va o trimit imediat.Vad ca tot ce am postat si eu de pe blogul lui nu mai exista pe al meu.

Lasă un răspuns

