„Carismatici si practicile lor.”

http://carismatici.wordpress.com/2012/03/16/ce-au-spus-martorii-oculari-despre-misiunea-azusa-street/

Am gasit un link special,numai despre subiectul acesta,il indic pentru toti cititorii care cauta dupa un raspuns clar,dupa care si eu am cautat mereu.Eu il am,dupa cea ce vedeti in postarile mele,se poate intelege cat de important este acest subiect pentru mine.Traim in vremea cand multi au parasit adevarul Scripturii si se iau dupa invataturile demonilor,asa cum spune 1 Timotei 4;1-2.Si tot mai rau va fii.Multi vor crede in semnele supranaturale facute in puterea Satanei,si cand vine Anticristul este usor sa li se inchine lui, crestinismul apostaziat,pentru ca a fost deja pregatit treptat de acum 100 si cativa ani,(in 1905 in Asuza Street s-a inceput pregatirea).Matei 24;24 ne spune despre acesti profeti mincinosi cu semnele lor…care cauta daca pot sa insele si pe cei alesi….Domnul sa ne ajute pe toti care cautam sincer dupa ADEVARUL SCRIPTURII,sa deosebim minciuna de Adevar,sa ne ferim de tot ce este rau si pastram numai ce este bun-SCRIPTURAL.Avem nevoie de darul deosebirii duhurilor,pentru ca in el este INTELEPCIUNE  DE  SUS si PRICEPEREA  DE  SUS,ca sa putem patrunde in multimea de rataciri de astazi,sa le clasificam in ce e bun si in ce e rau.Sa putem veghea ca sa nu cadem in ratacirile acestea.Mai recomand si acest link pentru documentare:

http://audio.resursecrestine.ro/predici/20145/lectia-06-miscarea-carismatica

Multa har si pace.

Lasă un răspuns

