Din predica lui Liviu Olah-despre muzica din adunari.

Extras:
Dumnezeu nu
lucrează direct azi la mântuirea oamenilor, nu lucreză prin îngeri, nici prin
decretele Sale cereşti, ci lucreză prin noi, fraţi
scumpi.
Înţelegeţi?

Prin voi, prin mine, prin noi şi dacă noi nu
stăm la dispoziţia Lui, zadarnic a murit Cristos. Oamenii vor merge în iad.
Eu şi tu trebuie să devenim o unealtă în mâna lui Dumnezeu, trebuie să
devenim un canal de legătură între Dumnezeu şi oameni, trebuie să devin un om al
rugăciunii care să stăruiesc pe genunchi pentru pocăinţa celor din jurul meu.

N-am făcut treaba aceasta, noi am
dezvoltat în bisericile noastre muzica, muzica şi iarăşi muzica. Am adus
teatrele în biserica noastră. Am dezvoltat fanfarele în biserica noastră,
programe peste programe, poezii peste poezii şi tare i-a plăcut diavolului
teatrul acesta, clubul pe care l-am adus în bisericile
noastre.

De-aceea lucrarea nu merge.
De-aceea nu
merge.

Liviu Olah, Oradea, 1974
Vizionaţi aici, vorbirea lui Liviu
începe la minutul 2 sec 23.

După ce ascultaţi, citiţi şi aici despre felul cum a fost “stins” acest foc şi cine l-a
stins.

Cu subiect asemănător(despre muzică):
http://vesteabuna.wordpress.com/2010/02/14/muzica-in-adunari/
http://vesteabuna.wordpress.com/2010/02/12/artistii-crestini-blestemata-muzica-pe-bani/

Lasă un răspuns

