Degenerat.Conferinta studenteasca Torent 2011.


N-aș fi scris de
n-ar fi fost în orașul meu, de n-ar fi fost și copiii mei pe-acolo, de nu mi-ar
păsa.
S-a numit ”conferință de tineret”.
Vedeți din videoclip ce atmosferă
de ”conferință” a fost.

Care a fost
subiectul?
Cum au rămas oamenii zidiți”?
Seamănă acea atmosferă cu ceva
din Noul Testament?
Mă gândesc că bietul Eutih n-ar fi adormit pe astfel de
zgomote.
Judecați voi dacă astfel de lucruri au dreptul să amăgească ”pe
robii mei”.
Tăcerea e vinovată….”tu lași ca femeia aceea care își zice
proorociță să amăgească pe robii mei”. Eu nu las, rostesc o condamnare împotriva
acestor făcături, vin de jos din adânc, din carne, nu din Duh, sunt pentru omul
cel vechi nu pentru cel nou. De aceea scriu.
Desigur una din afirmațiile
favorite ale hoților este că ”hoție nu există”. Mediu dorit de ei este unul
lipsit de critică. Adormirea simțului critic le place.
NU le voi fi însă în
acord și consider că o mustrare-două sunt obligatorii.


2 gânduri despre “Degenerat.Conferinta studenteasca Torent 2011.

    1. Este durere sa vezi cum copiii din fam.crestine,o iau pe calea amagirii lumesti.Cunosc o familie cu 7 copii,ce educatie buna au primit de la parintii devotati adevarului,i-am vazut cu ochii mei cum aveau teama de D-zeu,respect fata de cuvant,cum traiau viata lor,nu se incurcau cu lumea…dar dupa revolutie,doar doi au ramas statornici in D-nul,ceilalti cu toate staruintele parintilor si multa rugaciune,au alunecat in lume si placerile ei.Ce durere este in aceasta familie,mama lor este la pamant cu sanatatea de atata durere,ce vad ochii ei la copii ei rataciti.Numai harul D-lui ii poate duce pe calea buna.

Lasă un răspuns

