Prezentari biblice,cu imagini Power Point.

http://www.comori.org/prezentari.php

 

2 gânduri despre “Prezentari biblice,cu imagini Power Point.

    1. Draga Angela,m-am uitat acum la Prezentari,la mine functioneaza toate,cam dureaza citeva secunde dar se deschide.Eu deschid asfel:Fac clic pe imagine,apoi apare o ferastruica mica de la internet explorer care ma intreaba cum doresc sa descarc imaginea:sa o deschdi sau sa o copiez in fisier.Eu fac clic pentru deschidere.Apoi se deschide o alta fereastra de la Microsoft PowerPoint.In care dupa ceteva secunde,apare imaginea care se misca.Eu cred ca depinde si ce fel de program folosesti pentru deschidere.Eu nu am aceasta problema.Sper sa reusesti sa le descarci.

Lasă un răspuns

